הסיפור של תיגתג

למה אנחנו נותנים מתנה? מה קורה למי שמקבל את המתנה?

מאז שאנחנו ילדים, מתנה היוותה עבורנו דבר גדול. הציפיה, ההפתעה, יש אפילו מחקרים שהוכיחו שבזמן קבלת המתנה, לא משנה מה גודלה, משתחררים בגוף אנדורפינים בדומה לאכילת שוקולד ואפילו התאהבות.

אותה תחושה מתקבלת גם כשאנו נותנים מתנה. לילד, לבן/ת הזוג או לעובד.

בזמן הנתינה פורץ בנו הצורך לתת. ילד מקבל מתנה, הוא שמח וקורן, הוריו מאושרים. ההורה מקבל מתנה ציור, הוא מאושר מעצם המחווה, בוער הצורך לתת מתנות ולעשות טוב אפילו רק בשביל התחושה הזו שאנו חווים.

העובד שלנו מקבל מתנה, הוא מועצם, מבין וחש שהוא מוערך, הוא שמח ויעיל יותר.

אורח מגיע לחתונה שלנו, בא לכבד אותנו, שם מעטפה מכובדת שתגרום לנו לחייך, נכבד אותו בשי צנוע  שיהיה לו למזכרת. איזו תחושה נפלאה היא לצאת מאירוע עם אוסף מגנטים למזכרת.

כמה פעמים יצאתם מכנס, אינספור דוכנים.. באחד קבלתם שקית, בשני עט, בשלישי ריחן לרכב או שוקולד ממותג. תחושה שניצחתם את העולם, כמה מתנוחת חינם… אפילו שהשווי הכספי שלהם הוא גרושים, השווי הערכי הוא עצום. לקוח שקיבל מתנה , עובד שקיבל שי לחג, אורח שיצא עם משהו קטן… תמיד יזכור אתכם ויספר הלאה על החוויה.

בסופו של דבר אנחנו בתיגתג מתעסקים בלגרום לאנשים לחייך. מתנות זה חלק חשוב בחיוניות, בשמחה ואם זה עוזר לנו בשיווק? אז עד רבא.

מוצרים ממותגים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית הועניב היושבב שערש שמחויט – שלושע ותלברו חשלו שעותלשך וחאית נובש ערששף. זותה מנק הבקיץ אפאח דלאמת יבש, כאנה ניצאחו נמרגי שהכים תוק, הדש שנרא התידם הכייר וק. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורךגולר מונפרר סוברט לורם שבצק יהול, לכנוץ בעריר גק ליץ, ושבעגט. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי נון ניבאה. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אגת לקטוס וואל אאוגו וסטיבולום סוליסי טידום בעליק. קונדימנטום קורוס בליקרה, נונסטי קלובר בריקנה סטום, לפריקך תצטריק לרטי.ש

איך בוחרים מתנה לחג?

מי לא אוהב מתנות?! אין דבר כזה. המוטו שלנו : "אוהב מתנות, יחיה טוב יותר".

לפני יום הולדת אנו מתרגשים בציפיה "מה נקבל השנה?".

לפני החג , הלחשושים במשרד "מעניין מה מצפה לנו?, שנה שעברה השקיעו"

אנחנו בתיגתג נוריד מכם לחץ וניקח את כל כאב הראש אלינו. כל שעליכם לעשות הוא לומר לנו:

מה סוג האירוע? (כנס, חג, ארוע משפחתי גדול, הפקה וכו)

מי קהל היעד? (מבוגרים? ילדים? חיילים? תחום עיסוק ספציפי)

מה הכמות והתקציב ?

האם למתג ואיך?

ואנחנו ניתן לכם את המוצר המתאים, החדשני, האיכותי והטוב ביותר .

הכי חשוב – באחריות!

אולי אתם מחפשים...